Just another WordPress.com site

www.suskunşair.net.www.seslichat.seslisuskunşair.net .suskunşair.net

öncelikle slm olsun sevgılı ste sahıbı arkadasım!!! dıkkat risk rumuzlu arkadasımızda okusun plss!! bu içerıgı yazmamdakı maksadımmı kısaca bı acıklama yapım stenızdekı rısk rumuzlu yonetımdekı esas yetkılı veyada ste sahıbıyse sozum sana kımsenın anası babası yolda deıl sana o yetkıyı mıkı alda gelne gıdene kufur et dıe vermemısler sır rumuzlu bı dengesız byn için onune gelenı banla hakmı bu sımdı egerkı adam ınsansan adamlıgını ban mıs bılmem neymıs onunla gostermeye calısma benden sana tavsıye içerıgıme en kısa zamanda yanıt beklıyorum egerkı yanıt almazsam sızınle alakamın ust sevyelerde seyır etcegını söler bunuda tehtıt amaclı algılamanızı ıstemıyorum sanalın kuralı oldugu ıcın soluyorum suvar bı byn ste ıcerısınde gerızakalı ökus dıe edepsızce genele yazaılar savururp yetkılı olan rısk kardesım sende buna goz yumuosan ben o bynla senın aranda hıc fark gormuyorum sımdılık kısaca dıeceklerım bu bununla sınırlıda klmayacak dedıgım gıbı ıcereıklerı okursun dedım .. konuya alakınızdan dolayı tskler.

Bir Cevap Yazın

